Video - Nik Aziz: "Kerana Blogger Buat Kacau, Menantu Saya Merana Bertahun-Tahun"

Demi kepentingan anak menantu, Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat telah melantik menantunya sebagai CEO di Perbadanan Menteri Besar Kelantan, namun demi kepentingan politiknya, beliau dikatakan telah memecat menantunya itu disebabkan pendedahan blogger Kickdefella yang disifatkan oleh Nik Aziz sebagai blogger 'buat kacau' dalam agenda beliau bersama keluarga merompak hasil mahsul rakyat Kelantan,.

Nik Aziz dipetik sebagai berkata,  "Saya Menteri Besar, jadi pengerusi bagi Perbadanan Menteri Besar, sepatutnya saya belaka, tapi saya lantik menantu saya jadi pegawai eksekutif, tapi blogger ni buat kacau, maka saya rela pecat... menantu saya nak jaga kestabilan...." Serta beberapa reaksi Nik Aziz pada sidang media yang boleh dilihat dengan mata hati sinar kesedaran insan-insan di bumi Kelantan. Anda Mampu Mengubahnya.

1 comment:

  1. Hai Father Nik Aziz....marah nampak. Menantu ko yang merana ko perasan, habis tu rakyat Kelantan yang merana tu ko tak nampak ke?Berpuloh tahun dok minum air milo dan teh o free dari paip tu ko tak nampak ke? Perpecahan umah, sembahyang 2 imam tu ko tak nampak? Ini macam punya manusia pun idup lagi....

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
    satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
    dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...