AISKRIM - "SAYA TAK KISAH..."- SHAMSIDAR

“Saya tak kisah pun dengan video tu, yang penting hidup saya bahagia” demikianlah khabarnya perkataan yang terkeluar dari mulut isteri Azmin Ali iaitu Shamsidar Taharin.

Menurut sumber, ungkapan tersebut terkeluar apabila beberapa teman rapat menanyakan tentang isu panas berkaitan video lucah yang dikaitkan dengan Azmin.

Walaupun agak terkejut dengan pertanyaan tersebut, namun Shamsidar dikhabarkan masih mampu mengawal perasaan sambil menganggapnya sebagai satu lagi dugaan.

Petikan gambar dari video seks yang dikaitkan Azmin dengan seorang wanita lain dikatakan mula tersebar dalam beberapa blog sejak 30 April lalu dan menimbulkan kegemparan kepada masyarakat selepas kecoh dengan video terkini yang dikatakan membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Malah beberapa akhbar utama turut memainkan isu tersebut sehingga menjadi perhatian. Sebelum ini Shamsidar pernah dikaitkan mempunyai hubungan sulit dengan Anwar, namun sehingga ini gagal dibuktikan.

Short URL: http://www.freemalaysiakini2.com/?p=27650

5 comments:

  1. Macam cerita pasal zina ke pelacur. Kira macam tak da apa la ha ha ha.

    Tukang cerita tu sebenarnya, "Salah tempat mau tunjuk samseng daaaa "

    ReplyDelete
  2. biasalah mana shamsidar nak kisah,kalau dia bloeh dgn anwar apa salahnya azmin ngan pompuan tu,adil katakan....

    ReplyDelete
  3. geli la, s eskrem nuar, azm cemolot s, serupa macam azm eskrem nuar...eiiiyaaa

    ReplyDelete
  4. Aduhh!!, Banyaknya "A"..n Aziz, Anwar, Azmin, Azizah,Ambiga. Hampir sama cara mereka semuanya yang lansung tidak peduli apapun kesan kepada agama, masyarakat dan negra.Cuma bezanya perkataan nik...tercari-cari apa maknanya nik dalam bahasa Arab?..bukan dalam bahasa urdhu.

    ReplyDelete
  5. Membawa certa 'Penyamun' kepada 'Penyagak' sama seperti tuang air ke daun keladi je bang oi...

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...