BAYANGKAN SHAHRIZAT SELAK KAIN - MAT SABU LAWAK TAK SENONOH

Inilah contoh kepimpinan bersama Ulamak Pas yang dibangga-banggakan penyokongnya, mana lagi nak cari seorang Timbalan Presiden serba boleh macam Mat Sabu ni, mana-mana pemenang Raja Lawak pun tak dapat menandingi lawak Mat Sabu ini.

Yang paling menarik  lawak Mat Sabu ini adalah dengan beliau suruh pejam mata dan bayangkan  bagaimana kalau Shahrizat selak kain, lantas terus Gk terkenangkan kata-kata seorang kawan lama 

Bezanya kawan tu suruh pejamkan mata dan bayangkan ada seorang makcik penjual kueh yang badannya agak gemuk bagaimana sekiranya ia terbang. Memang tak dapat nak dibayangkan, dan melalui pengalaman, kebiasaannya percakapan sebegini kebanyakkan datangnya dari seorang yang kurang waras.

Begitu juga sekiranya ia terlalu taksub melihat sesuatu, seperti melihat seorang model yang jelita, maka ia akan bertanya, apakah model itu makan nasi seperti kita?, buang air jugak ke model tu? dan bermacam lagi soalan-soalan pelik yang ditimbulkan dari seorang yang kurang sihat atau masyarakat Kelantan lebih mengenali dengan 'Gila Isim'.
Namun sindrom yang didapati dari  seorang Timbalan Presiden gerakan Islam ni tidak pasti samada virus isim juga yang dijangkitinya. Sekadar bersantai dengan lawak Mat Sabu...Anda Mampu Mengubahnya..

5 comments:

  1. what a great joker of deputy president of PAShit.

    ReplyDelete
  2. A'AAAAAA...WUUUUU...HUH...HUUUUUUUUUUUUUU

    ReplyDelete
  3. Selak menyelak ni memang pakar la mat sapu ni.

    ReplyDelete
  4. OOO...aku ingat Mat Babun ni dh lama mengidam nak kat Sharizat sbb muka bini dia mesti serupa BABUN jugak. Jd dia ni x dpt org, bayang jer pun jadi la. lps tu mesti dia melancap kan? hahahha Tp dia kan blh dpt AmBabiga tu. Try test la rasa jubur AmBabiga tu..hahaha. kesian kat Mat Babun ni..

    ReplyDelete
  5. kalau kita pakat bayangkan Mat Sabu pulak yg selak kain pelekat dia agak2 cane laa..

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...