SKANDAL ABA - PAK ANU SUMPAH, PERUT, 'BAPAK SYAITAN " TIDAK BERMISAI

"Saya nafi sekerans-kerasnya bahawa orang dalam gambar itu adalah saya, hentikan fitnah ini serta merta, dengan nama Allah yang maha berkuasa, Wallahi, Wabillahi, Watallahi itu bukan saya, dan saya telah lantik peguam serta telah membuat laporan polis mengenai fitnah ini supaya tindakan dapat diambil kepada mereka yang telah memfitnah dan mengaibkan saya".

"Dengan rendah hati juga saya MENCABAR pemfitnah itu membuktikan bahawa itu adalah saya, keluarkan semua gambar dan video yang kamu ada untuk buktikan itu adalah saya. Jika kamu boleh buktikannya, saya sedia menjadi orang pertama dikenakan hukuman Hudud Pas".

Namun kenyataan itu hanya dapat kita dengar sekiranya Azmin dan kumpulannya ABA tu orang yang benar, cuba anda fikir sekiranya ia berlaku kepada anda, sedangkan itu bukan anda, apakah anda takut untuk membuat kenyataan seperti itu, pastinya anda akan berani buat apa sahaja kerana anda berada dipihak yang benar.

Nak takut apa kalau kita benar ? Allah pasti bersama orang yang benar, namun kalau kita bukan dikalangan orang yang benar pasti kita akan merasa takut-takut untuk membuktikan bahawa kita adalah benar, nak bersumpah bohong takut dilaknat oleh Allah atau dipanah petir, itulah yang akan bermain dihati kecil orang yang tidak benar. 

Ringkasan mengenai skandal Pak Anu-Pak Anu ABA Nafsu 3 Serangkai.
Anwar Ibrahim
Adalah ketua segala maksiat berkaitan seks berkata, Fitnah ! perut saya tak boroi’’ Saya ‘difahamkan bahawa gambar yang disiarkan itu mirip saya tetapi perutnya lebih buncit daripada saya,”
Mengulas soalan bahawa beliau kehilangan seutas jam tangan jenama Omega, Anwar berkata: “Soalan anda sepatutnya adakah saya mempunyai seutas jam Omega? Ya, saya ada. Azizah yang simpan jam saya.

Boleh tunjukkan jam Omega itu ? emm..emm..emm..emm blablabla..
Kenapa payah sangat..Tunjuk jer lah demi menegakkan kebenaran dan keadilan..

Kalau dengan sumpah sahaja boleh membebaskan saya, saya pasti ramai orang yang mencuri, merogol dan membunuh akan mengangkat sumpah menafikan kesalahan mereka, ia adalah salah. Sepatutnya dibawa bicara di mahkamah syariah.

Isunya sekarang adalah anda Anwar, benar, bersumpah bukan satu hal untuk membebaskan anda dari tuduhan tersebut, tapi ia juga adalah salah satu perkara yang boleh membersihkan nama anda. Bersumpah bukanla satu hal yang berat untuk dilakukan, tapi jika bersumpah palsu, laknat Allah sentiasa mengiringinya samada didunia mahupun akhirat.
Badrolamin Bahron
Terkenal dengan ungkapannya sendiri yaitu "Bapak Syaitan" dalam kes khalwatnya berkata, “Fitnah! Saya tidak berkhalwat. Saya tidak lakukan perbuatan itu!

“Saya tidak berada dalam satu bilik dengan ustaz (Badrolamin). Orang fitnah saya berniat jahat. Tidak bertanggungjawab!

“Saya berada di luar bilik hotel. Bukan bersama ustaz dalam sebuah bilik seperti dakwaan.

“Namun kerana tindakan khianat itu, ustaz kena kurung dan dibelasah dalam biliknya.
Azmin Ali
Merupakan jambu Anwar dan telah di rosakkan daranya ketika berusia 25 tahun berkata, “Fitnah ini memamparkan seorang lelaki yang tohmah sebagai saya bersama seorang wanita di dalam tandas. Saya menafikan sekeras-kerasnya fitnah tersebut.

“Ia adalah fitnah ulangan menggunakan modus operandi yang sama yang digunakan terhadap (Ketua Umum PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim,”.
Pencacai kata "Sah bukan Azmin sebab ada misai".

Hairan sungguh, ini semua duk kata fitnah dari Umno, susah je nampak nak selesaikan perkara ini jika ia fitnah, kenapalah ABA ini susah sangat, benda tak susah jangan buat susah, atau memang ada sesuatu disebalik "buat Susah" itu... Anda Mampu Mengubanya...

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...