BERSIH 3.0 PANAS !!! POLIS ACU PISTOL DI KEPALA - CHEGU BARD

KUALA LUMPUR, - Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shaharin mendakwa 'amukan' pihak polis terhadap peserta Bersih 3.0 Sabtu lalu berpunca daripada khabar angin kononnya seorang anggota mereka meninggal dunia dipukul peserta.

Menurut Badrul yang lebih dikenali sebagai Chegu Bard, beliau adalah salah seorang mangsa amukan itu yang didakwa dipukul lebih 50 anggota polis lewat petang Sabtu lalu.
Katanya, ketika beliau dipukul bertalu-talu, polis yang memukulnya itu mendakwa ada anggota polis meninggal dunia dipukul peserta Bersih 3.0.


Ringkasan Auta kes
 1.) Lebih kurang pukul 7 petang lebih kurang 10 orang anggota polis mengepung, memukul dan mengheret beliau

2.) Diheret kejalan Tuanku Abdul Rahman TAR dipukul lagi, dibawa pula ke kepungan di Dataran Merdeka dan dipukul lebih teruk lagi sampai muntah, telinga berdarah dan hidung berdarah.

3.) Polis menyeluk poket beliau dan lalu kehilangan RM 200 duit miliknya.

4.) Dipukul dengan teruk lagi sehingga beliau tak larat kemudian dipegang oleh 2 orang anggota polis lalu diberikan 'flying kick' ke dadanya.

5.) Dibawa naik ke atas trak bersama 15 orang yang lain dan dibiarkan dengan keadaan truk bertutup penuh, tiada ruang udara, sangat panas dan hampir semua 15 orang tahanan berdarah-darah.

6.) Beliau mengalami kecederaan di kepala, mata, luka berdarah, bengkak-bengkak seluruh badan,dan dipukul dengan sepakan, tumbukan dan juga objek tumpul.

7.) Polis menghina beliau, kaum dan agama.

8.) Lebih 50 orang anggota polis memukul beliau, dah terbaring polis lompat atas badannya dan 'flying kick'.

Dibawah ni pula print screen dari tweeter beliau
Berapa ramai rakyat Malaysia yang nak percaya dengan kata-kata beliau ?, berbohong dan menghasut adalah sifat utamanya,. Autanya tak ingat dunia, menggambarkan seolah-olah dipukul dengan begitu kejam sekali tanpa menunjukkan bukti yang jelas.

Yang hairannya masih hidup lagi Chee Gu Bird ni ya, tak masuk ICU ke, atau kena tahan kat wad ke! kalau lebih 50 orang polis yang memukul beliau sepertimana aksi-aksi yang didongengkan itu, mustahil beliau dengan sihatnya ketika mengeluarkan kenyataan itu,  kalau nak berlakon paling tidak pun biar macam Anwar dulu berbalut leher.
Telinga dan hidung belah mana yang berdarah cikgu ? Banyaknyerr darah kat baju....eeeee
Fikirlah dengan logik samada apa yang diceritakan itu benar atau auta. Di Tweeter pula beliau dakwa polis acu pistol kat kepalanya, namun tak pernah sekeping gambar bukti yang hendak ditampilkan. Begitu juga dengan kecederaan yang dialami pun tidak ditunjukkan...Bohonglah...Anda Mampu Mengubahnya...

3 comments:

  1. bodoh punya cikgu tadika

    ReplyDelete
  2. Mana bukti video kejadian tu, kalau lah betul berlaku, video akan dijaja keseluruh dunia, apa yang nampak edit video untuk menampakkan berpihakkepada mereka adala, ini semua auta saja, sekali dua berbohong ok lagi tapi bila dah berkali kali berbohong siapa yang akan percaya lagi, mereka anggap rakyat bodoh macam lembu ke yang akan menerima apa saja pembohongan mereka.

    ReplyDelete
  3. ostad Bad Bur*t kena tangkap khalwat baru ni bagitau dia kena belasah dgn 20 orang dalam hotel. Pagi besok buat PC, rupa macam baru kluar spa. Tiada lebam tiada luka.

    Rni seko lg Bad PKR cakap kena balun dgn 50 polis, pijak atas dada, kena flying kick.

    Macamana tu ke rupa org kena belasah dgn 50 orang? Bangang mana nak percaya.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...