DAVID TEO LU MEMANG BIADAP !!!!!

KUALA LUMPUR – Pemergian Allahyarham Bob Kuman ternyata masih lagi belum reda meski pun jenazahnya sudah selamat dikebumikan pada minggu lepas.

Kisah hidup Bob Kuman menjadi perhatian umum apabila Allahyarham tampil ke depan mendedahkan sikap David Teo dan syarikat produksinya yang beliau dakwa tidak mengendahkan kesihatan dirinya dan menghulurkan bantuan kewangan walaupun Allahyarham jatuh sakit di lokasi pengambaran.

Malah, isu antara mereka berlarutan sehinggalah David Teo membuat kenyataan Bob Kuman sebenarnya hanyalah meraih simpati dan meminta sedekah dengan mengeluarkan cerita sedemikian.

Masalah mereka berdua berlarutan hinggalah Bob Kuman menghembuskan nafasnya yang terakhir.

Terkini, seorang lagi pelakon dan pelawak tanah air, Saiful Apek pula membangkitkan kontroversi terbaru tentang pemergian Allahyarham Bob Kuman.

Saiful Apek telah memuat naik status di laman sosial Facebooknya (FB Fanpage) iaitu kenyataan yang menyindir David Teo.

“HA! HA! HA! Sikalang wa balu aman sbab itu olang talak mule mintak sedekah & aniaya wa lagi! HA! HA! HA!”, kenyataan di FB Fanpage Saiful Apek yang didakwa dari David Teo.



Pada mulanya, tidak dapat dipastikan sama ada kenyataan yang kononnya dikeluarkan David Teo tentang Allahyarham Bob Kuman itu adalah benar atau tidak.

Namun, melihatkan balasan Saiful Apek dengan soalan-soalan yang diajukan oleh peminat-peminatnya di laman Twitter dan Facebooknya mengukuhkan lagi kenyataan itu sememangnya dari David Teo yang telah mengutuk diri Allahyarham Bob Kuman.



Kenyataan David Teo itu sedikit sebanyak telah pun mengguriskan hati Saiful Apek di mana kenyataan ‘melampau’ penerbit itu seolah-olah tidak menghormati dan menghargai diri Allahyarham.

Semoga, isu tentang Allahyarham Bob Kuman tidak perlu diperbesarkan lagi memandangkan tiada lagi insan seni itu di dunia ini.

Biarlah rohnya tenang bersemadi di sisi Illahi dan mendoakan kesejahteraannya di sana. Amin. - Mynewshub

6 comments:

  1. Pelakon Melayu, penerbit China , yang untung siapa ! melayu ke China ?

    ReplyDelete
  2. Shaw Brothers dan P.Ramlee, sape yang untung?? Melayu kat Metrowealth juga yang bodoh..!!!!

    Kah kah kah kah... lagi 4-5 tahun akan datang, orang dah tak tengok cerita2 bodoh dari Metrowealth pun.

    ReplyDelete
  3. david teoh ni money laundering ler...takkan la pelakun2/public tak tau...sume filem untung juta2..bape ramai org melayu pi tengok cite2 david teo ni...population malaysia baru 28juta...let say 2.5% yg pi tengok filem david teo ni...baru 700ribu org beb...tiket wayang bole print maa...ficticious sale...jgn la pikir straight fw sgt...ni sume cuci duit maaa...so..pikir2 la...

    ReplyDelete
  4. 700ribu pi tengok x RM10 ringgit satu tiket..baru RM7juta gross sale...pastu..net profit sama ngan gross sale...ntah ler...

    ReplyDelete
  5. Kalau dah cina kalau tak menipu bukan cina namanya...yang melayu dok berlakon dgn metrowealth tu apa hal? tolak aje cina ni..kalau berlakon dengan produksi melayu...sekurang2nya bila ada keuntungan dia org keluarkan zakat..tp cina ni smua nak ambil kesempatan dari org melayu...mmg dasar cina !!! tak smua tp cina yg sorang ni aku pun tak tau nak cakap dengan muka yang tak tau malu..

    ReplyDelete
  6. MELAYU kurang mengcongak pecaturan kuasa dan keuntongan .. selalu dijadikan ALAT untuk kepentingan jangka panjang orang lain. MELAYU mudah bagi jalan kepada orang lain. MELAYU kurang semangat bangsa dan negara..! KITA makin KEKURANGAN baik kuasa atau harta. SEDARI LAH ... jangan tunggu tiada BANGSA ..tiada NEGARA..!

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...