ANGIN GILA YOB DAH SAMPAI !!! MENGAMUK, MEROYAN MERACAU HABIS!!!

Angin gila yob dah sampai !!! Apa sumbangan dan bantuan PERHUBUNGAN UMNO NEGERI KELANTAN didalam menjaga kebajikan jenteranya? kalau orang yang membantu UmnoBN sedikit sebanyak pun tak boleh nak bantu bagaimana nak bantu rakyat ? Mustapa Mohamad tidurlah dengan lena diulit mimpi-mimpi indah dari 'budak-budak'. Mustapa Mohamad langsung tidak berfungsi selaku Ketua Perhubungan Umno Negeri.

Dimana kebajikan ? kalau nak mengtekedarah sesuap nasi pun susah macammana nak berjuang ? Apakah kroni yang dibela itu sudah cukup untuk memantapkan BN di Kelantan....Mana bloggerz yang bertapak di Kelantan ? semuanya hidup segan mati tak mahu, kerana apa? kerana cara pentadbiran yang tidak betul...Nak bawa cara macam ni nak tadbir negeri ? Lu pikirlah sendiri...

Eloklah kesedaran sebegini akan menular dan bangkit supaya kepimpinan BN celik matanya, hanya jauhari yang mengenal maknikam, jerit perih pejuang jangan kata nak dibantu, lagi ditindas dan diperkudakan, kesusahan yang dialami tiada siapa yang tahu, menyembah mengemis bukan kerja pejuang yang bermaruah.

Buat pelawat blog hayatilah ia dengan ilmu, belum masanya untuk diperincikan satu persatu, cukuplah sekadar hanya mengetahui keadaan ini juga yang berlaku didalam pentadbiran Pejabat Perhubungan Umno Negeri Kelantan. Anda Mampu Mengubahnya...

10 comments:

  1. ni bukan di kelanan la gelombang kick! tak pasal2 ko marah kat mustapha mohamad...budak gampang sekor dari perak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah terlepas tulis nak buat apa? layankanlah. lagi pun kamu kenal mamat tu bukan?

      Delete
  2. hahaha..... org lembut ni mmg tak guna, asyik nak dengo ckp dia jeee....cuma abg nuar je yg tahu nak gunakan org2 lembut ni...

    masuk pas ko tau la nanti, lagi la gila tikam menikam blakang, duit punya pasal mana2 pun sama yopp...

    ReplyDelete
  3. hahaha..... sbb tu org pilih umno sbb umno jujur jaga hak rakyat. baru bagi ke pembangkang 1 thn habis punah difaraidkan tanah diperak. semua dibahagi2kan, org melayu dpt 2 ekar dah suka sbb umno perintah 40thn tak pernah dapat. tapi mereka tak tau org cina dpt beratu2 ekar masa nizar jadi YB. nizar tak amanah jaga hak milik org melayu. kalau difaraidkan semua , siapa2 pun boleh jadi MB...

    ReplyDelete
  4. Adoyaiiii.....aku, mak aku, bapak aku, abang aku, kakak aku, adik aku, mak ngah aku, pak ndak aku dan 30 ahli keluarga aku yang menonton aksi mat lembut Ex-KP UMNO Kampar...kami semua GELAK BESAR BESAR!!!...ayah aku gelak sampai terkencing dalam kain, punya gelak tahap gaban!!...

    ReplyDelete
  5. diperhatikan dari perlakuanya dan gaya bercakapnya, aku sangat sangat menyokong dia keluar dari UMNO. aku hairan bahagaiman dia boleh jadi ketu UMNO kerana dari tingkah lakunya tidak ada ciri ciri seorang pemimpin. aku rasa jika lebih lama dia mejadi ahli UMNO dan menjadi ketua UMNO, lebih parahlah UMNO. sebenarnya dia marah kerana tidak mendapat apa apa sepanjng menjadi ahli UMNO dan aku tidak setuju dikatakan pejuang. dia keluar UMNO kerana sudah mendapat konsesi balak saperti dikatakan oleh nizar. ini bermakna, semasa didalam UMNO lagi dia sudah punyai "hubungan sulit" dengan parti pembangkang. retak menantikan belah lah katakan.

    ReplyDelete
  6. Kesian si lembut ni.Umno kena bagi lebih daripada apa yg Bekas MB Nizar bagi pada dia.Rupanya dia tak bersyukur apa yg dia dah pernah dapat.Dia dah agenda dgn Nizar dan menjadi petualang kpd UMNO.Nizar bagi pd dia 1000000 tan kemudian nizar bagi pada bangsa lain berjuta juta tan.Inilah rupa nya musuh dlm selimut bagi parti UMNO.

    ReplyDelete
  7. memang tempat lain, tapi adakah di kelantan apa yg ditulis tidak berlaku ?...memang berlaku terutama dibahagian...pejuang siber tidak wujud dlm pikiran umno bahagian....nasiblah.

    ReplyDelete
  8. dia nak keluar biarlah , tak ada orang menangis dan meraung guling-guling si mamat ni keluar UMNo , tak mendatangkan kudis pun ...setakat sorang tak ada apa-apa !
    ramai lagi yg berkaliber datang ganti tempat dia , selama ini dia dibela UMNO ..banyak duit dia dah makan , banyak duit dah terbuang , banyak pengalaman dia nampak , mungkin dia rasa dia betul , masuklah pr tahulah untung nasib kau ..pr tu baik sanggat , pr tu adil sanggat ? cuba test ..

    ReplyDelete
  9. bile yob maroh maroh abis sume cakap suma pelat yob sumeee kuar abis kah kah kah politik nak kan habuan le tu yoob ooii...orang cam ni ape jaseee dieee pada negare dan bangse cumee aku ni muskil camaneee N48 boleh cakap camtu kah khak kah yob yob udah udah le tu...pondan sungguh lu yopbbbb

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...