LIMA LAGI ARTIS POPULAR SERTAI PAS

KUALA LUMPUR – Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan (DPP Wilayah Persekutuan) mendakwa seramai lima artis akan menyertai parti berkenaan dalam masa terdekat.

Ketuanya, Kamaruzaman Mohamad mendakwa, kelima-lima artis terbabit dijadual menyerahkan borang keahlian PAS pada 13 Mei ini di Dewan Kohilal, Diamond Square, Kuala Lumpur.

“Penyerahan borang diadakan bersempena Muktamar Tahunan DPP Wilayah Persekutuan yang akan berlangsung di lokasi yang sama.

“Lima artis ini akan turut hadir bagi menyerahkan borang keahlian sebagai tanda kebersamaan mereka dengan PAS,” dakwanya melalui satu kenyataan media hari ini.

Kamaruzaman seterusnya mendakwa, sebagai simbolik kepada sokongan terhadap kempen Bersih 3.0 yang menuntut pilihanraya yang bersih dan adil, kesemua Exco dan perwakilan muktamar itu akan memakai baju Bersih.

Menurut beliau, muktamar yang memberi fokus kepada persediaan menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 itu akan dirasmikan oleh Exco Dewan Pemuda PAS Malaysia, Mohd. Khalil Abdul Hadi.- Mynewshub
 
Biasalah bila dah tak laku, dah tak popular macamtulah, bukan nak kata, tapi itu sudah jadi lumrah sebahagian artis dalam negara kita, yang sertai Pas ni kononnya nak bertaubat, mereka tak sedar mereka akan semakin sesat kehulu ke hilir dibawa berceramah, mengutuk mengata sana sini, itu bukan caranya untuk konon kembali kejalan yang benar.

Cara tu hanya nak cari glamour dan publisiti murahan, tidak lebih dari itu, apapun conform 5 artis ni adalah artis yang dah tak popular, kalau artis popular masakan menyertai Pas, mana ada artis yang tengah meletup nak menyertai Pas, kalau niat tu baik dan ikhlas tak perlu nak umum, faham-fahamlah ya...Anda Mampu Mengubahnya....

4 comments:

  1. Parti sesat dan menyesatkan..

    Lepas tu ajar org dan ahli berakhlak buruk dgn mencaci, menghina org lain diatas pentas..

    Lepas dijadikan keldai untuk di jaja kesana ke mari di atas pentas membuat dosa besar dan fitnah

    Inilah perjuangan yg memang sesat lagi menyesatkan..

    Sepatutnya kita org melayu dan islam kena bersatu (UMNO & PAS)... bukannya berpecah belah.
    Ramainya ulamak dlm PAS tetapi macam buih di lautan..Hampeh!!!!

    ReplyDelete
  2. Aku tak paham kenapa bila artis dah insaf dia orang nak masuk pas. Mungkin dia orang ingat bila masuk pas, dosa2 diaorang yg lepas akan terampun. Sebab pok nik dah jamin syurga kalau undi pas...biarla luncai terjun dengan labunya..

    ReplyDelete
  3. "Biasalah bila dah tak laku, dah tak popular macamtulah"

    Saya setuju 115% dengan statement di atas. Kalau masa tengah laku pi masuk Pas, silap2 tak ada sapa nak ambil berlakun atau buat album. Masa tengah laku artis2 tu banyak buat perkara tak baik, tentu lah diri rasa banyak berdosa, peluang nak masuk syorga nampak kelabu, jadi bila masuk Pas ada lah peluang masuk syorga dengan mudah atas rekomen Nik Aziz kepada tuhan. Kah kah kah ... masih ada lagi orang yang percaya dengan janji syorga daripada mulut Nik Aziz.

    Yang tak percaya dan berani tolak syorga Nik Aziz hanya lah Karpal Singh.

    ReplyDelete
  4. Itu semua Artis Sial !!! Dah puas makan nak Kencing orang yang dah beri makan pulak!!

    Macam Anjing Artis2 Sial ni.. Otak tarok pat juboh serupa Anwar Pendubur tegar..

    Masok Pas sebab dah insaf dan nak masok Syurga.. PAS pintu ka syurga ka Amalan sendiri jaminan ka syurga harh bodoh bahlol!!

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...