SKANDAL ABA - NIK AZIZ MULA RAGUI NAFSU PEMIMPIN PKR

Isu skandal pemimpin pembangkang memang menarik, kalau dulu pernah kecoh dengan Mat Sabu 121, kini kecoh pula dengan skandal ABA. cuma bezanya skandal ABA ini melibatkan tiga orang pemimpin PKR iaitu Anwar, Badrulamin dan Azmin. Jika dalam Pas pemimpin khalwat diangkat menjadi Timbalan Presiden, didalam PKR pula apa kurangnya, mungkinkah bulan Badrolamin secerah bulan purnama Mat Sabu...!!!!

Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat  melahirkan rasa kekesalannya terhadap pemimpin PKR kerana sering berhadapan dengan isu yang berkaitan moral sehingga boleh menjejaskan Pakatan Rakyat, bagaimanapun beliau turut mengecam gambar lucah  dimuka depan akhbar Utusan Malaysia hari ini yang memaparkan seorang lelaki mirip Timbalan Presiden PKR Azmin Ali.

Menurut Nik Aziz, didalam pakatan, skandal melibatkan hawa nafsu seks ini yang hairan ia hanya melibatkan pemimpin dari PKR sahaja, sebelum ni Anwar sendiri, lepas tu Badrolamin dan kini Azmin Ali, susah nak terima benda ni semua kalau ia kerap berlaku kepada pemimpin PKR sahaja.

Pada masa sama beliau juga tidak menolak kemungkinan ini semua fitnah dari Umno, "Saya lihat Umno sudah sangat terdesak sehingga tindakan menyiarkan gambar-gambar seperti ini pun boleh jadi halal,.

Terdahulu Nik Aziz  sekali lagi turut mengulas mengenai perhimpunan Bersih 3.0 yang diadakan Sabtu lalu dan menegaskan kekacauan tersebut bukannya datang dari penyokong Pas, kerana menurut beliau penyokong Pas telah diajar nilai-nilai Islam dan mustahil mereka buat kacau.

" Ini bukan kerja penyokong Pas, mana boleh mereka yang diajar supaya mengikut cara Islam tetapi buat perkara seperti itu, sebelum datang mereka solat hajat dan berdoa dulu, tapi kalau orang lain (PKR, DAP)  saya tak tahulah, kita memang kita ajar macam tu".

Semalam Nik Aziz juga turut mengalu-alukan Bersih 4.0 dan sedia untuk membiayai mana-mana rakyat Kelantan yang nak hadir ke perhimpunan itu nanti. Namun hari ini  berbeza pula, Nik Aziz menegaskan sekiranya ada Bersih 4.0, beliau akan terus memberi semangat kepada rakyat di negara ini untuk menyertainya demi menentang kemungkaran yang dilakukan pemerintah.

Mungkin semalam Nik Aziz tidak sedar dengan pengumuman secara terbuka ingin membiayai rakyat Kelantan yang ingin hadir ke Perhimpunan Bersih 4.0 yang kononnya bakal diadakan nanti. Setelah difikirkan kembali hari ini beliau membuat kenyataan hanya akan memberi semangat sahaja dan tidak timbul lagi pasal pembiayaan tersebut, biasalah beliau dah tua, mungkin dah nyanyuk.
Anda Mampu Mengubahnya...

10 comments:

  1. ...Nik Aziz kata Kerajaan BN mungkar. Apa yang mungkarnya?. Dimana kemungkarannya?. Apa Nik Aziz fikir dia sendiri tidak mungkar?. Parti PASnya tidak mungkar?. Cerminlah diri sendiri aduhai Nik Aziz. Lihatlah dicelah celah lipatan serban kamu itu. Adakah diri kamu tu benar benar bersih dari sifat kemungkaran?. Janganlah suka menuding jari kat orang sedangkan diri sendiri pun tidak sebersih mana. Hayatilah maksud kata kata ini: Jika satu jari kamu menuding kat orang, maka ada tiga jari lain lagi yang sedang menuding kearah kamu...Fikir fikirkanlah.

    ReplyDelete
  2. Pas sering tuduh UMNO pelacur agama..tapi sebenarnya Pas lah yg melacur agama..sejak akhir2 ini Allah dah tunjuk satu persatu !!

    ReplyDelete
  3. Dialah BAPAK kepada segala KEMUNGKARAN

    Rahim Janggut

    ReplyDelete
  4. FUCK U NIK AZIZ...KO BUKAN MAKSOM, KO MANUSIA BIASA JUGA YG TAK DAPAT LARI DARI SIFAT RIAK..AJARAN SESAT KO DAH BANYAK MENYUSAHKAN ORANG...KAT KELANTAN KES ROGOL TINGGI SALAH SIAPA...RKYAT KELANTAN HALAL BAGI KALIAN BERDEMONSTRASI JATUHKAN ORANG TUA YG TAK BUAT KERJA NI...DUIT YANG KERAJAAN PUSAT BAGI UTK NAIKKAN TARAF SISTEM BEKALAN AIR DIREMBAT DAN DISEDEKAHKAN UTK OR PAS PUKUL POLIS MELAYU BERAGAMA ISLAM...JD ULAMAK APA ORG TUA NI..mungkin dulu betul ulamak tp bila dah ramai pengikut sifat riak dah mula menular dlm diri..itulah nik aziz...

    ReplyDelete
  5. Nik Aziz - ulamak jahat

    ReplyDelete
  6. Orang PAS tak ada skandal??? Oh mereka semua ahli syurga... my foot..selagi bernama manusia tak kan terlepas dari dugaan tau tak..dan PAS sebenar nya tidak terlepas dari ujian tetapi setiap kali ada kes, fatwa nik aziz keluar untuk menyelamatkan keadaan. N.ajis, kau jawab lah dengan Allah pada masas dan ketika yang Allah telah tentukan..

    ReplyDelete
  7. DAP seronok dengan adanya dua Melayu yang umpama Batang kayu. Ada yang nak ke Putrajaya, gadai bangsa dan nilai agama. Ada yang berserban sebesar tempayan tetapi cakap meroyan.

    ReplyDelete
  8. Aku menentang kezaliman pemerintahan Nik Aziz yang tidak menyediakan prasarana yang cukup untuk rakyat Kelantan. Tiada peluang kerja, tiada air, jalan banyak rosak, bodoh dalam diplomasi untuk mendapatkan royalti kepapa rakyat kelantan dan bnyk lagi akibat dari kebodohan pemerintahan ini. Cukuplah kamu menyusahkan rakyat Kelantan

    - Anak Kelantan yang teraniaya-

    ReplyDelete
  9. n.ajis hanyalah situa bodoh yg sering diperbodohkan...nabi saw ada menyebut dalam salah satu dari hadisnya yg bermaksud "Bala yang paling aku takuti malanda umatku kelak ialah KEBODOHAN, kerana orang2 yang BODOH akan mudah diPERBODOHKAN"...inilah yg terjadi sekarang apabila manusia2 bertaraf kulit mengaku dirinya ulama(ulama palsu)...tidak sedar dirinya BODOH dan diPERBODOHKAN.....ngeh ngeh ngeh...keh keh keh.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...