Video - Nik Abduh Sifatkan Hj Hadi Lebih Beriman Dan Layak Untuk Jadi PM Berbanding Anwar

Kedudukan sebenar Pas didalam Pakatan Rakyat telah diterjemahkan oleh anaknda kepada Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang juga Mursyidul Am Pas pada perhimpunan hijau yang diadakan baru-baru ini.

Menurut Nik Abduh Nik Aziz, kuasa mentadbir negara ini perlu diberikan kepada yang berhak dan yang mengajak rakyat beriman kepada Allah, orang yang paling berhak dijelaskannya ialah Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Benarkah apa yang dikatakan Nik Abduh itu? Pasti penyokong PR tersentak kerana orang yang disebut-sebut malah sudah dinobatkan bakal Perdana Menteri sekiranya PR berjaya ke Putrajaya adalah Ketua Umum Pkr Datuk Seri Anwar Ibrahim, macammana pula Nik Abduh dan Pas nak merampas kuasa tersebut untuk diberikan kepada Hj Hadi selaku orang yang dikatakan layak.

Maka disitu sudah berlaku pertembungan atau perbezaan pendapat dari mereka, perbezaan ini pula melibatkan perkara yang paling asas didalam sebuah pembentukkan kerajaan, silap percaturan pertelagahan memilih ketua itu akan mendatangkan ketidakstabilan dalam negara, huru-hara bakal tercetus akibat penyokong dua puak ini masing-masing inginkan ketua dari parti mereka itu untuk mengepalai kerajaan.

Parti yang taksub atau eksktrimis tidak memilih siapa untuk dipancungnya, tak kira kawan mahupun lawan...Anda Mampu Mengubahnya....

1 comment:

  1. Bapak kau mcm mana?
    Tak hebat ka?
    Pencacai babi pas kalau sebut Tok Guru bukan main menyalak macam babi.
    Kenapa tak letak bapak kau jadi PM?
    Haprak punya Pas.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...