Pelajar Perempuan Gocoh 'So Samo So'

Ganas yang menular dikalangan pelajar sekolah di Kelantan pada hari ini seakan sudah menjadi satu perkara biasa, biarpun ianya pelajar perempuan, namun keperempuanan itu tidak menyekatnya untuk menjadi ganas.

'Gocoh' dan 'gedebe' sudah tidak dapat dipisahkan lagi dengan budaya masyarakat, ramai dikalangan ibu bapa agak terkejut dan tidak menyangka budaya seperti ini masih berlaku, dan apabila menonton di Youtube barulah mereka sedar serta tidak menolak sekiranya ia turut berlaku keatas anak-anak mereka.

Jenayah semakin meningkat, urus tadbir negeri gagal, hudud tak terlaksana, peluang pekerjaan terhad, ekonomi rakyat tidak berkembang, jadi apa yang telah kerajaan PAS Kelantan usahakan bagi mengubah keadaan yang berlaku itu ? Anda Mamp Mengubahnya.

3 comments:

  1. Nante anok2 Kelate hok bodo....... Masuk U nanti mabuk lapu pah tu keno rejek. Sep kito tadop kilo lain..... Gocoh, gedebe, ingat dio sajo kuat, taksub, takbur, nnunjuk alim serupo ore PAH tapi dok alim pon.

    Bangun la ore Kelate........ Mari kito maju ke depea......


    Mat Ju 71

    ReplyDelete
  2. Pakcu Rantau Panjang11/03/2012 11:40 AM

    Pemantauan perlu dibuat oleh JPN Kelantan agar masalah seperti ini tidak menular dan menjadi budaya yang tak sihat disekolah-sekolah dalam Negeri Kelantan.

    ReplyDelete
  3. membangun borsamo isle...

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...