Video - Penduduk Lembah Sireh Bongkar Penganiayaan Kerajaan PAS Kelantan

1.) Apabila timbul isu rasuah PAS akan kata, 'Bukan Rasuah tapi hadiah' ,

2.) Kalau isu penyelewengan pula PAS kata ' Bukan penyelewengan tapi kecuaian',

3.) PAS kafirkan UMNO kerana kerjasama dengan MCA, bila tanya PAS tak kafir ke kerjasama dengan DAP, PAS jawab, 'Tak, sebab kerjasama untuk kebaikkan, tahalluf siyasi'.

4.) Tanya lagi, kebaikkan macam mana ? negeri-negeri yang diperintah PR pun masih ada lagi pusat hiburan, contohnya Kedah, Nik Aziz akan jawab, 'Kedah, kena tanya kerajaan Kedah, saya jaga Kelantan sahaja, itu dia punya pasal'.

5.) Kat Selangor pula bila tanya pasal kilang arak yang masih wujud, PAS kata, 'UMNO yang luluskan masa pentadbiran mereka, jadi PAS tak boleh buat apa, terpaksa sambung perjanjian yang diluluskan'.

Cukup hanya untuk lima isu dahulu yang perlu rakyat sedar bahawa dolak dalih PAS ni takkan kemana, kalau Malaysia ni diperintah oleh mereka sekalipun dolak dalih seperti diataslah yang akan diberikan.

Sementara itu berhubung isu Lembah Sireh, penduduk disitu merasa teraniaya dengan tindakan PAS kelantan yang merampas tanah mereka serta mengesyaki Exco kerajaan Negeri Kelantan telah berpakat dengan 'tauke cina' berhubung isu tersebut. Diatas pakatan itu juga semestinya pakatan yang mendapat habuan sehingga sanggup mengenepikan hak rakyat. Selami rakaman video rintihan penduduk Lembah Sireh dibawah, dan nilailah sendiri, Anda Mampu Mengubahnya.

1 comment:

  1. eh eh.. sedih aku dengar. Yang dituduh kafir tu, dia bina surau, masjid dan sekolah agama tahfiz kat demo, tapi hok do ngaku Isle ni, hare jadah sungguh.. dok nipu rakyat sendiri...

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...