Tony Pua Gambarkan Melayu Kaya Musuh Cina Komunis Moden

Bangsa cina berideologi komunis sepatutnya wajib dilenyapkan dari berada dibumi Malaysia ini, ia kerana ketamakan dan tidak sedar diri mereka yang sering mempertikaikan apa saja HAK Melayu tetapi bisu bila ia melibatkan kaum mereka. Keadaan itu jika dibiarkan ianya akan menjadikan Melayu sebuah bangsa perhambaan di bumi sendiri. Cukuplah sekadar mereka bermaharajalela dibumi Singapura..

Keadaan ini turut diperincikan oleh Sanggah Tok Janggut, menurutnya, bila Syed Mokhtar Al-Bukhary mendapat banyak peluang-peluang perniagaan,DAP dengan begitu hebat menyerang kedudukan Syed Mokhtar ini dan ahli parlimen yang mewakili kerajaan pun turut tumpang sekaki menyerang korporat melayu ini seolah-olah perniagaan Syed Mokhtar itu haram,beliau berniaga barang-barang terlarang,seolah-olah Syed Mokhtar itu penjenayah dan tidak dibenarkan untuk berniaga apa sahaja yang berkaitan dalam negara ini.

Tetapi tidak ada siapa pula yang mahu mempersoalkan tindak tanduk Lim Kang Hoo yang dilihat begitu bermaharjalela di Negeri Johor dengan menguasai hamper keseluruhan hartanah di negeri tersebut dan tindakan Lim Kang Hoo ini tidak pula didedahkan atau dipersoalkan oleh DAP ataupun MP Barisan Nasional,seolah-olah Lim Kang Hoo ini kebal dan tidak ada sesiapa yang boleh menyentuhnya.

Kenapa bila Melayu menjadi kaya raya,ada pihak yang mempertikaikannnya dan kenapa Cina ataupun India yang juga diberikan peluang untuk menjadi kaya oleh kerajaan Barisan Nasional tidak dipertikaikan?Kenapa tidak dipersoalkan Robert Kuok.Anand Krishnan dan ramai lagi?Mengapa DAP menyerang korporat Melayu semata-mata ? Pendedahan selanjutnya DISINI

4 comments:

  1. Isu Lynas dan RAPID juga ditimbulkan kerana puak-puak komunis ni memang tak suka bila ada syarikat Melayu dapat peluang perniagaan dan anak-anak Melayu dapat bekerja. Begitu juga dengan Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M)

    Say 'fuck you' to kapir harbi DAP!

    ReplyDelete
  2. E2 sbb jepun suke bunuh cina

    ReplyDelete
  3. Go to hell puak komunis terkutuk laknatullah and get lost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey, you tau tak apa maksud itu komunis, research dan paham dulu bila kata orang puak komunis, dun just simple say.

      Delete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...