Polis Lancau, Kita Main Tembak-Tembak - Video Geng Paria Mengganas

Gengster Paria memang standard-lah, mabuk sebotol macam mabuk sekendi, Polis pun dah jadi macam orang bodoh, tak boleh nak bertindak sebab ramai hero kaki belit dalam PR yang akan back-up, kalau kawasan anda dihuru-harakan oleh gengster paria macamni, dan pihak polis pun takut untuk bertindak, adakah orang awam merasa selamat ?

Pihak polis sukar untuk bertindak, kerana sekarang ni ramai cerdik pandai kaki putar, bila polis bertindak, polis juga yang akan dipersalahkan, apakah samseng taik ayam kepala bana macam ni nak dilayan umpama raja atau menatang minyak yang penuh, nak kena gosok-gosok dan pujuk-pujuk ke ? pucuk dicita ulam mendatanglah jawabnya.

Harus diingat, jangan rasa kita saja 'kepala gila', dan polis pula skema atau baik-baik belaka, lawan dan kutuk polis ditempat terbuka mungkin tak der apa, tapi bila dah kena tahan, dalam lokap pun nak tunjuk samseng lagi, jumpa gila sama gila, gila yang ada kuasa tak der masalah, gila yang tak der kuasa tu yang sakit selalunya, yang mati pun boleh jadi juga secara logik. Anda Mampu Mengubahnya.

'Ular menyusur akar takkan hilang bisanya'

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Post a Comment

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...