Kenikmatan Merogol Gadis Berusia 15 Tahun Dirasai

PETALING JAYA - Seorang budak penghantar yang menyamar sebagai anggota polis dan merogol seorang gadis 15 tahun dijatuhi hukuman penjara 50 tahun dan 18 sebatan.

Mohd Nazrin Mustafa, 21, didapati bersalah atas dua tuduhan merogol remaja dalam kawasan semak berhampiran Kampung Sungai Bakau, Gombak pada 3 April tahun lepas.

Hakim Sesyen Ampang Roszianawati Ahmad berkata Mohd Nazrin adalah "kejam, setelah berpura-pura sebagai anggota polis dan menahan mangsa sebelum membawanya ke kawasan terpencil dan kemudian merogolnya berulang kali."

"Kamu memanggil kawan-kawan kamu untuk datang dan menyaksikan anda merogol dan memaksa mangsa melucutkan pakaian.

"Dia merayu agar kamu tidak menyakitinya dan kamu masih merogolnya sebanyak dua kali," kata hakim Roszianawati.

Hakim berkata beliau mempercayai testimoni mangsa, sambil menambah analisis kimia dan ujian rogol membuktikan dakwaan mangsa. - Mstar

- Syabas untuk Hakim, dapat dibayangkan seorang hakim yang tegas dalam membuat penghukuman sekaligus adil bagi kedua pihak dan dapat memberi pengajaran kepada semua. Kepada perogol, rogol lah kamu sebelum kamu dirogolkan, tak dapat nak imagine bagaimana nikmatnya duduk dalam penjara selama 50 tahun dan disebat sebanyak 18 sebatan hanya semata-mata menuruti kehendak nafsu 'nak sedap'  yang tak sampaipun 15 minit itu, berbaloikah dengan 'sedap' itu untuk menanggung 50 tahun penjara ? Sebagai iktibar untuk direnungkan bersama, Anda Mampu Mengubahnya.
 
Gk rasa lebih baik sabun jerlah, pakai sabun susu kambing jamnapari Exco Kelate

10 comments:

  1. kalau ada hukum hudud...dah mampos mamat tuh...budak tu kena rogol trauma sampai besar. yg perogol tu? patut mampos jer...

    ReplyDelete
  2. ada 4 org saksi x yg lihat perbuatan jenayah tu? kalu takat 'saksi' rakaman video mmg alamat ke laut laaa kes tu.

    ReplyDelete
  3. 4 org saksi untuk zina bro.. Ni kes rogol.

    ReplyDelete
  4. itulah kelemahan hudud PAS. kalau pakai, selamatlah perogol tu, malah mungkin si mangsa pula yg kena dakwa

    ReplyDelete
  5. Seorang perempuan yng mengaku di rogol tidak dapat membawa 4 saksi akan di tuduh sebagai zina! 4 saksi pun tak boleh pakai klu "burung "saksi tu ada bangun semasa kejadian rogol berlaku.Saksi hendaklah terhindar dari dosa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang ni dgn test DNA pun dh cukup membuktikan sama ada dirogol atau x.klo rakam dgn video mmg la kes tu kelaut..sbb sma2 layan kot..
      hukuman terhadap perogol perlu diberatkan lagi..kalau setakat sebat tu walau dh berkecai isi punggung pun..nnti keluar rogol jugak..kalau dh insaf pun..masa dpn mngsa dh gelap..trauma.. insaf tu bwk kelaut..masa dpn dh musnah

      Delete
    2. zina dgn rogol x sama..memang dna blh membuktikan mgsa dirgol/berzina..tpi kesan,lebam,kesan pukul,tumbuk,tampar,pksaan tu tndanya dirogol..blh menguatkan lagi bukti rogol

      Delete
  6. hukuman 50 tahun penjara itu bukannya jumlah hakiki.hari minggu hari kelepasan lain diambil kira juga.Barang diingat penjara dimalaysia ini tidak menggerunkan penjenanyah sikit pun.

    ReplyDelete
  7. kalau x tahu diam jela, pergi belajar. kalau syarat2 utk disabitkan hudud x cukup, hukuman jatuh pd takzir, bukan kes tu buang kelaut. Ingat! jangan sesekali hina hukum Allah!

    ReplyDelete
  8. Jangan sebut parti lain alasan untuk kita hina hukum Allah.. dah baca dah draft hudud PAS.. dah bezakan dgn draf hudud BN dan Brunei utk dibincangkan..? istigfar la bro...

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...