Syiah Kian Menular Dalam PR - Bukti Pengerusi PKR Perlis Penganut Syiah

Jangan hairan jika penyokong Pakatan Rakyat khasnya penyokong Anwar Ibrahim sebahagian besarnya merupakan orang-orang yang pelik dan songsang, kerana sudah menjadi lumrah hanya orang songsang sahaja yang menyokong pemimpin songsang, Bukti terbaru adalah Pengerusi PKR Perlis Mohammad Faisol Abdul Rahman seorang penganut ajaran syiah yang sudah berani menonjolkan identiti syiahnya kepada umum.

Penyerapan penganut syiah didalam Pkr begitu meluas sekali, dan umum mengetahui bahawa pengikut ajaran syiah ini sangat berbahaya kepada masyarakat, fahaman mereka yang sesat dan extreme akan memudaratkan seluruh rakyat Malaysia yang bukan dari kalangan pengikut ajaran mereka, patutlah Anwar begitu yakin dan selesa sekali biarpun berdepan dengan tuduhan liwat pada perbicaraan beliau Januari lalu, rupanya pengikut yang taksub dan sanggup mati  ada di belakangnya. 

Umat Islam wajib perangi syiah laknatullah, jangan sekali-kali bersekongkol dengan syiah, apatah lagi nak jadikan mereka sebagai pemimpin, kerajaan Malaysia terlalu lemah dalam menguatkuasakan undang-undang, seakan-akan tunduk kepada sesuatu bila berhadapan dengan isu syiah, nyata sangat dah syiah ni sesat, kenapa harus dibiarkan ia berkembang dinegara ini ? Fikirkanlah..Anda Mampu Mengubahnya.

Syiah post gambar wanita accident dan terbaring dengan auratnya terdedah, walaupun diminta remove gambar tersebut syiah buat tak reti jer, itulah perangai syiah, selebihnya ada pada klip video dibawah.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...