Video - Nik Aziz Pucat Jawab Laporan Audit Isu Lembah Sireh

Melalui pengamatan terhadap kenyataan media yang dibuat oleh Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menerusi soalan yang ditanya kepada beliau berhubung laporan audit berkaitan isu Lembah Sireh, ternyata isu tersebut punyai masalah yang cuba diselindungkan oleh beliau.

Keyakinan Nik Aziz menjawab soalan berkenaan Isu Lembah Sireh agak goyah dan tidak sepertimana keyakinan beliau menjawab isu-isu sebelumnya seperti isu AKSB, KGT dsbnya. Isu Lembah Sireh ini adalah satu isu yang sukar untuk ditutup, sekiranya siasatan oleh SPRM tidak ada kes bermakna ada sesuatu yang tidak kena dengan SPRM, dan SPRM pula yang perlu disiasat.

Bagaimanapun sesuatu yang sangat tidak adil sekiranya isu yang berkait dengan kerajaan PAS Kelantan sahaja yang disiasat, atau dengan kata lain isu yang berkait dengan Nik Aziz, bagaimana pula dengan isu yang tidak berkait dengan Nik Aziz seperti isu jambatan Sultan Yahya Petra, untuk lebih adil dan telus perlu juga dibuat laporan mengenai isu tersebut supaya penjelasan pada gambaran yang sebenar dapat diketahui oleh sekalian rakyat..

Kerana ini penting bagi golongan muda hari ini untuk menilai sejauhmana ketelusan pentadbiran yang bakal menggantikan kerajaan PAS Kelantan itu, samada ia lebih baik atau ianya lebih korup ? Bagi isu negara ianya tidak terlalu penting dan ia juga terlalu jauh untuk difikirkan oleh kebanyakkkan rakyat Kelantan, lagipun isu-isu yang ditimbulkan hanyalah persepsi semata-mata tanpa ada bukti yang kukuh untuk mensabitkannya.

Sedangkan isu jambatan Sultan Yahya Petra itu satu isu UTAMA yang hampir 90 peratus golongan muda mengetahuinya, isu yang lebih besar dari isu tuntutan royalti, kerana isu tuntutan royalti sudah ramai rakyat yang memahami keadaan yang sebenarnya, Kelantan akan lebih maju tanpa penyeleweng, tidak kira siapapun pelakunya ia harus diambil tindakan, tidak ada faedahnya kepada rakyat untuk melepaskan pemimpin-pemimpin yang korup. 

Kerajaan Nik Aziz pasti akan berkubur kerana mulut sahaja nak kepada Islam tapi kebanyakkan pemimpinnya mengamalkan amalan syaitan. Anda Mampu Mengubahnya. 

'Keangkuhan yang bakal menyembah bumi, Pasti Menyembah Bumi'

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...