Zuraida Sifatkan Faekah Celupar Dan Tidak Tahu Mengenang Jasa - Video

SHAH ALAM - Majlis Pimpinan Selangor kecewa sambil menegaskan Setiausaha Politik kepada Menteri Besar sepatutnya mengelak daripada membuat komen-komen yang tidak wajar berhubung kenyataan kontroversi kedudukan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim jika Pakatan Rakyat (PR) memenangi Pilihan Raya Umum ke-13.

Timbalan Pengerusinya, Zuraida Kamaruddin berkata, Faekah seharusnya mengambil pendekatan positif dengan menghubungi Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali sendiri berhubung isu berkenaan. Beliau turut mengecam sikap Faekah yang dianggapnya sebagai bermulut ‘celupar’ dan tidak tahu mengenang jasa.

Menurutnya, jika Faekah mengambil nafas kali kedua dan baca habis laporan (media), beliau pastinya akan faham keseluruhan kenyataan Azmin, dan Faekah tidak harus terus menerus memperlekehkan Azmin Ali, sebaliknya beliau mencadangkan agar menumpukan kepada tugasnya sebagai SETPOL MB.

“Jangan memperlekehkan pemimpin parti, kerana parti penting untuk membawa kejayaan kepada sesuatu kerajaan, bukan daripada kedudukannya sebagai Setiausaha Politik, dengan adanya usaha dari peringkat partilah, maka beliau dapat dilantik sebagai Setiausaha Politik MB, ” katanya.

Terdahulu, Faekah menyifatkan kenyataan Azmin, yang disiarkan oleh Sinar Harian Rabu lalu, sebagai langkah yang tidak bijak secara politik. Sekaligus ia dilihat mempersoalkan kewibawaan Azmin sebagai Pengarah Pilihan Raya dalam membantu kemenangan PKR.

Ketika ditanya apakah yang sedang dilakukan oleh parti untuk menyelesaikan isu itu, Faekah berkata: "Saya tidak tahu, dia (Azmin) perlu buktikan yang dia boleh bantu PKR menang pilihan raya akan datang,” katanya. 

1 comment:

  1. juak2 ni ke yang konon nya cakap boleh ganti BN.....mengata dulang paku serpih....

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...