Video - Demontrasi Pemolitik PAS Pergunakan Islam Untuk Meraih Publisiti

Inilah sikap pemolitik yang sebenarnya telah mencemarkan agama Islam selama ini, bercakap berdegar-degar dengan dipenuhi hawa nafsu politik, kononnya merekalah pejuang Islam, sebaliknya mereka ini pemimpin hipokrit yang mempergunakan agama untuk tujuan mencari kepentingan dalam politik, mereka bukan berjuang untuk Islam, tapi mereka berjuang untuk parti, semoga seluruh umat memahami keadaan ini. 

Kalau nak berjuang Islam ikutlah cara Islam, cara mereka ini bukan cara Islam tapi cara parti nak cari keuntungan politik, kalau tang DAP terutamanya Karpal Singh, semua mereka ni jadi bisu, apakah mereka ingat cara mereka ini pernah dilakukan oleh junjungan besar nabi kita ? Siap bagi tempoh seminggu lagi tu. Orang PAS ni faham ke tak MAKSUD MENGHINA yang ditafsirkan itu bagaimana ? Penghinaan dengan hujah mesti dijawab dengan hujah, bukannya penghinaan CSL itu bersifat menghamburkan kata-kata cerca terhadap Islam - Bersambung

2 comments:

  1. Nga Ngeh Ngok 3 bersaudara hina Islam...pas ada berani buat Demo... PAS ADA BERANI ??

    ReplyDelete
  2. enko ni bodo lah. Mmg buta kayu. Sesapa hina tak kira DAP atau MCA atau melayu pun kita patut tentang sekiranya makhluk ni hina Islam. Tp aku tak setuju lah cara kekerasan.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...