Video - Husam: Saya Telah Minta Supaya Pilihanraya (PRU13) Ditangguhkan

Tahukah anda kenapa PRU13 masih belum lagi diumumkan ? jawapannya pasti mengejutkan banyak pihak, penangguhan PRU 13 adalah kerana memenuhi tuntutan yang dibuat oleh Exco kanan kerajaan Pas Kelantan Datuk Husam Musa yang ingin membuktikan kewujudan lebuhraya rakyat yang di ngembek-ngembekkan oleh beliau beberapa bulan yang lalu.

Sungguhpun demikian, bercakap adalah sesuatu yang sangat senang, lihat saja Husam bila bercakap, bunyinya sedap semacam jer, nak buat lebuhraya ni seakan-akan nak buat kueh roti goreng, kata beliau, pada mulanya ingatkan susah sangat, rupanya senang jer nak buat lebuhraya ni, patutlah NGO R sekarang ni berhempas pulas macam anu angsa menuntut royalti.

Apa tidaknya, Husam dengan selamber mengatakan beliau minta pilihanraya ditangguhkan walaupun pada jangkaan awal PRU13 akan berlangsung pada Julai, ini kerana beliau ingin membuktikan bahawa pembinaan lebuhraya itu adalah realiti dan bukannya sekadar pergi memacak batuNya semata-mata,

Bagaimanapun PRU13 betul-betul tertangguh, sehingga hari ini sudah melangkaui Julai selama 3 bulan, namun apakah pembinaan lebuhraya itu sudah bermula ? Itu kita kira lebuhraya dulu, belum masuk lagi bab stadium, apa yang jelas sekarang ini  lebuhraya entah kemana, tapi masih bercakap berdegar-degar, tak malu ke Datuk Husam oiii ? 

'Kalu ambo, ambo rasa malu weh, ore panggil kecep sajo, bare kecep sajo ni bare takleh pakai blahmana, ore panggil bare punoh dale telur, kes salloh seppak jah menetas, kalu dok temelar doh'.

Rakaman video dibawah adalah pembuktian yang terlalu jelas betapa bohongnya pemimpin PAS terutamanya Husam, nak dalih apa lagi ? Masa sudah sampai tapi lebuhraya belumpun nampak lagi bayangannya,jangan tuntut royalti saja, lebuhraya bagaimana. Anda Mampu Mengubahnya.

p/s - Untuk makluman sahabat semua, akaun Youtube Gelombangkick telah di block (Tak boleh Sign In)  oleh Yahudi yang tidak bertanggungjawab, sehubungan dengan itu akaun baru telah diwujudkan dengan menggunakan nama Gelombangkick2, bagaimanapun anda masih lagi boleh menonton video-video didalam akaun lama itu sehingga beberapa hari lagi sebelum ia dibebaskan atau dilumpuhkan terus  sebagaimana yang dimaklumkan oleh pihak Youtube pada lampiran dibawah.

1 comment:

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...