WWW1 - BUKAN ! JIKA YA DR ASRI BOLEH JADI PELAMPAU AGAMA !

Puak Pas yang kononnya kuat agama ni kalau dia bohong, kering-kering je tak simpan langsung, siap dengan edit dan tambah gambar lagi untuk meyakini penonton bahawa komen Dr Asri itu khas berkaitan dengan Sultan Johor dan WWW1.

Andainya yang menonton itu kurang mengikuti kuliah Dr Asri maka orang akan percaya yang komen Dr tadi khas kepada Sultan Johor dan WWW1 sedangkan komen tersebut sudah lama dibuat dan ia bersifat terbuka.

Jika kerana isu Sultan Johor dan WWW1 semata-mata dan komen Dr punyalah keras begini apa mungkin Islam itu indah ? seharusnya ia berpadalah dengan isu, jika begitu bukankah Ulamak akan semakin dijauhi oleh golongan yang baru sahaja nak mendekati Islam. Asalnya bukan kerana Ulamak itu sendiri tapi kerana pencacai yang telah merosakkan Ulamak.
Dr Asri boleh jadi pelampau agama sekiranya ia dimanipulasi sebegini diatas isu yang tidak seberapa, apapun ianya terletak diatas penerimaan masyarakat dan juga tindakan mereka yang terlibat. Kalau ya pun pencacai ni nak bohong janganlah sampai ia boleh merosakkan orang lain, berbaloilah dengan menipu tajuk bukan menipu isi..Anda Mampu Mengubahnya..

5 comments:

  1. salam....

    mintak maaf, KENAPA ISU INI NAK HUJAH PAKAI AL-QURAN & HADIS? TAPI KENAPA ISU LIWAT, LGBT, IRSHAD MANJI DLL.... SEMUA DOK DIAM JE..... ALAHAI, ALIM ULAMAK SUNGGUH KAMU SEMUA, NAMPAK SANGAT P......K JE, sungguh mengherankan masyarakat yang dok d tengah2 (atas pagar la)ni, nak ikut yang masa satu...

    kalu difikirkan semuanya BETUL......

    TAPI..... YANG MANA BETUL BETUL.... INI YANG SUSAH NAK CAKAP...

    Kalau ikut BN, depa yang betul, ikut PR pula BN SALAH, PR yang BETUL... pening kepala gak....

    TAKKAN ALQURAN & ASSUNNAH HANYA NAK GUNA IKUT YANG KENA PADA KITA SAJA KOT....

    marilah kita sama-sama dok fikirkan,

    YANG MANA BETUL BETUL......

    wslm

    ReplyDelete
  2. Macam ni je kalau sultan beli WWW1 RM520k tu, duit tu sampai kat sapa? kat wanh hasil kerajaan jugak, duit tu yang akan bayar gaji kakitangan awam, pembangunan,bantuan kepada rakyat juga jadi apa yang kelam kabutnya, benda ni sikit je tapi aku heran sungguh, mengapa orang melayu ni bila kaum sendiri melakukakan perkara macam2 ni, heboh sungguh macam nak runtuh negara, dengan semua orang berbagai peringkat ambil perhatian sampai alim ulamak yang betul dan palsu pun sama jugak kacau daun dengan keluarkan hadis -hadis dan ayat quran lagi, tapi kebanyakan mereka ini mempertikaikan pembidaan WWW1 tu, menuduh menggunakan wang rakyat le, tanpa usul periksa lagi, tambah pulak ulamak di atas ni punya komen macam berdosa besar pulak sultan ni beli WWW1 ni. Tapi kalau kaum lain beli depa diam je . Lihat komen2 dan ceramah yang dibuat oleh ulamak betul dan palsu ni, kebanyakannya komen yang berunsur irihati dan jaki, walaupun ulamak tapi depa ni dengar duit berratus ribu tu teliur juga macam jantan bohjan tengok betina bohsia pakai seksi. Pakai serban kopiah berjubah ok dah, tapi bila berceramah orang lain semua bodo jahat munafik depa saja yang baik alim beriman sedangkan dibelakang kita depa ni macam haram jadah. isu penting yang melibatkan keselamatan negara dengan gambar dan saksi sekali tak pulak nak berhujah menerangkan kepada rakyat, diam saja malah percaya pulak itu semua nya fitnah, ini tanpa usul periksa dahhhh menjatuhkan hukum. setan sungguh ulamak2 palsu akhir zaman ni. Mengelirukan umat macam dajal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SAYA SOKONG ANDA 200%.TAPI BANYAK LAGI PUAK BALIK SANA YANG TAK RETI RETI.TAK FAHAM FAHAM.

      Delete
  3. Kan banyak kisah2 mengenai org2 alim yg dicampak didlm neraka...riak sombang angkuh...fikirle sendiri

    ReplyDelete
  4. Wahabi dlm umno lemah lembut,wahabi dlm pas bermuslihat,wahabi dok tengah2 tunjuk garang...agenda semua sama!Kut nak lembut n hormat ngan raja dia saja(raja wahabi).

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...